ثبت نام آنلاین

ثبت نام آنلاین

قوانین آموزشگاه :


هر هنر جو موظف است در طی دوره آموزشی موازین اسلامی و اخلاقی و مقررات آموزشگاه و سازمان آموزشن فنی و حرفه ای را به ترتیب زیر مراعات نماید :

۱ – رعایت ادب و احترام و حسن برخورد نسبت به موسس ، مدیر ، مربی  و دیگر کارکنان آموزشگاه .

۲ – رعایت حسن رفتاد و اخلاق و همکاری با سایر هنرجویان و اجتناب از شوخی و حرکات غیر معقول در طول ساعات حضور در آموزشگاه .

۳ – حضوری به موقع و مستمر در آموزشگاه مطابق برنامه تعیین شده و خروج در پایان ساعات مقرر .

۴ – در صورت غیبت غیر موجه پیش از ۳ جلسه در طول دوره و افت آموزشی و مردود شدن در آزمون پایان دوره هیچ مسئولیتی متوجه آموزشگاه نخواهد شد .

۵ – در صورتیکه هنرجو پس از ثبت نام از شرکت در دوره انصراف حاصل نماید حداکثر تا یک هفته قبل از شروع دوره فرصت خواهد داشت به آموزشگا مراجعه و مبالغ دریافتی را دریافت نماید .

۶ – کوشش و توجه در حفظ و مراقبت از وسایل خویش و اهتمام در حفظ و نگهداری اموال و تجهیزات آموزشگاه بدیهی است چنانچه هنر جو خسارتی به وسایل و ساختمان واحد آموزشی وارد آورد باید خسارت وارده را جبران نماید .

۷ – هنرجو موظف است مدارک ثبت نام و شهریه دوره را حداکثر تا جلسه سوم به آموزشگا تحویل دهد در غیر اینصورت از ادامه دوره محروم خواهد شد .

۸ – هنر جو موظف است برای کسب اطلاعات از نمرات آزمونها ، تاریخ و زمان آزمون های اصلی و مجدد و … از تابلو اعلانات یا دفتر آموزشگاه و یا از وب سایت رسمی آموزشگاه منتظران کسب اطلاع نماید و آموزشگاه هیچ مسئولیتی در قبال اطلاع رسانی به هنر جو ندارد .

۹ – طبق قانون سازمان فنی و حرفه ای هنر جو متعهد می گردد هنگام ورود و خروج دفتر ثبت ورود و خروج را نام نویسی و امضا نماید ، در غیر این صورت هیچ گونه مسئولیتی متوجه آموزشگاه نخواهد بود .


  • لطفا تاریخ تولد خود را به صورت صحیح وارد کنید
  • لطفا دوره ای که میخواهید در آن شرکت کنید را انتخاب کنید.
  • ما نیاز داریم تا هویت شما را تایید کنیم لطفا یک اسکن از کارت ملی و شناسنامه خود در این قسمت آپلود کنید. حداکثر حجم هر فایل 2 مگابایت می باشد . پسوند های مجاز (jpg, gif, png, pdf)
    فایل ها را به اینجا بکشید
    انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .