اجرای طرح باقرالعلوم (ع)

اجرای طرح باقرالعلوم (ع)

اجرای طرح باقرالعلوم (ع)

آموزشگاه کامپیوتر و حسابداری منتظران با مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور وابسته به وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی بر گزار می کند :

طرح باقر العلوم در این طرح پرسنل و خانواده محترم نیرو های مسلح اعم از کودکان ، نوجوانان ، دانشجویان و کارکنان دارای حکمت کارت می توانند از مزایای این طرح استفاده کنند .

معرفی طرح باقر العلوم

با هدف توانمند سازی تحصیلی و مهارتی ویژه خانواده کارکنان ، بازنشستگان و مستمری بگیران نیرو های مسلح ، این طرح توسط دفتر طرح حکمت ستاد نیروهای مسلح به عنوان کارفرمای اصلی و انسنینو ایزایران به عنوان نماینده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در قالب دوره های فنی و حرفه ای و مهارتی توسط آموزشگاه های فنی و حرفه ای دارای مجوز ارائه می گردد .

ثبت نام با یارانه و اقساطی

در این روش هر خانواده نیرو های مسلح می توانند تا سقف ۳ دوره از یارانه تا سقف ۳/۰۰۰/۰۰۰ ریال استفاده نمایند . پرداخت الباقی مبلغ سهم خانواده به صورت اقساط ۶ تا ۱۲ ماهه توسط حکمت کارت امکان پذیر است .

واجدین شرایط دریافت یارانه

یارانه فقط به فرزندان ، همسر و خود فرد که دارای حکمت کارت مربوط به نیروهای مسلح می باشند تعلق می گیرد .

تعداد سهمیه هر خانواده جهت اخذ یارانه

هر خانواده می تواند سالانه حداکثر برای ۳ دوره از یارانه استفاده نماید .

نحوه محاسبه اقساط در حالت با یارانه 

تعداد اقساط برای دوره هایی که مبلغ سهم خانوار آن بیش از ۸۰ هزار تومان کمتر یا برار ۷۰۰ هزار تومان باشد ۶ ماهه می باشد . تعداد اقساط برای دوره هایی که مبلغ سهم خانوار آن از ۷۰۰ هزار تومن الی ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان باشد ۱۲ ماهه می باشد .

عدم پرداخت هزینه به آموزشگاه 

قرارداد همکاری مزبور ، فیمابین موسسات و آموزشگاه های طرف قرار داد طرح ، از یک طرف و شرکت انستیتو ایزایران از طرف دیگر منعقد شده و از نظر حقوقی و مالی و تسویه حساب  های لازمه ، صرفا طرف حساب انستیتو ایزیران می باشد و آموزشگاه ها حق دریافت هیچ گونه مبلغ با هر عنوانی از واجدین شرایط استفاده از طرح را ندارد . غیر از هزینه آزمون سازمان فنی و حرفه ای که درصورت تمایل به شرکت در آموزن می بایست به آموزشگاه ها پرداخت گردد .

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره دفتر آموزشگاه منتظران تماس حاصل فرمایید ۵۳۲۴۱۶۱۶-۰۳۱ . همچنین می توانید از صفحه تماس با ما در وب سایت با ما وراد مکاتبه شوید .

محل های برگزاری کلاس ها

شعبه ۱ : شهرضا – کانون فرهنگی کوی سازمانی گروه ۲۲ توپخانه ( کوی امام رضا (ع) ) تلفن : ۵۳۵۴۸۷۷۸ – ۰۳۱

شعبه ۲ : شهرضا – میدان شهید یوسفیان – ابتدای خیابان حکیم الهی تلفن : ۵۳۲۴۱۶۱۶ | ۵۳۲۳۳۳۸۵ – ۰۳۱

۶ comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *