حسابداری با نرم افزار

حسابداری با نرم افزار

دید کلی:

با توجه به استفاده اکثر شرکتها از نرم افزار های حسابداری و استخدام سریع حسابداران مسلط به این نرم افزار ها در بازار کار، لازم است یک حسابدار علاوه بر دانش حسابداری و مالیاتی، معلومات استفاده از نرم افزار های حسابداری را نیز داشته باشد.حسابداری با نرم افزار

نرم افزار حسابداری هلـو :

نرم افزارهای مالی یکپارچه هلو (انبار، حسابداری، خرید و فروش، کنترل چک و تولید) دارای نسخه های تخصصی برای فروشگاه ها، شرکت ها و تولیدی ها می باشد. این نرم افزارها دارای امکانات بیشماری از جمله صدور انواع فاکتور، اعلام سررسید چک ها به صورت اتوماتیک، امکان دریافت گزارشات متنوع و … می باشد. کاربری آسان همراه با امکانات گسترده، نرم افزارهای هلو را به پرکاربرترین نرم افزار مالی کشور تبدیل کرده است. نرم افزار هلو در نسخه های تک کاربره و شبکه ارائه می گردد.

نرم افزار حسابداری پارسیان :

این نرم افزار از مجموعه نرم افزار های حسابداری پکیج شده می باشد که در ۳ مدل روانه بازار شده است : نگارش ساده ، نگارش ویژه و نگارش پیشرفته ، شاید تشابه اسمی پارسیان در دیگر نرم افزار های حسابداری هم وجود داشته باشد ، منظور ما از این مجموعه شرکت علوم و فناوری ارتباطات پارسیان می باشد . این مجموعه با مدیریت خیلی خوب و برنامه ریزی در مورد مشکلات بازار نرم افزار ها بخصوص نرم افزار های پکیج شده ، توانسته است بسته های خیلی کاربردی و خوبی را ارائه کند.

نرم افزار حسابداری پارسیان

نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم :

لازم به توضیح است نرم افزار سپیدار توسط شرکت همکاران سیستم ، جهت برآورده کردن نیازهای بنگاه های اقتصادی و کسب و کارهای کوچک طراحی و عرضه شده است.این نرم افزار با امکانات پیشرفته و محیط کاربری جذاب خود ، تجربه استفاده از نرم افزاری با استانداردهای بالا را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.این نرم افزار شامل زیر سیستم های “حسابداری” ، “خزانه داری” ، “تامین کنندگان و انبار ” ، “مشتریان و فروش” و “حقوق و دستمزد ” می باشد .

نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم

نحوه برگزاری این دوره :

دوره های جامع حسابداری با نرم افزار در آموزشگاه منتظران به سه صورت تشکیل می شود

  • کلاس های خصوصی

  • کلاس های عمومی

  • کلاس های نیمه خصوصی

 

در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری در رابطه با شهریه و زمان دقیق برگزاری این دوره دارید میتوانید با شماره های زیر در تماس باشید :

مرکز مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما : ۵۳۲۴۱۶۱۶-۰۳۱ / ۵۳۲۳۳۳۸۵-۰۳۱

چنانچه خطوط شلوغ بود چند دفعه تلاش کنید